#1 2009-02-12 10:19:58

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

COUNTER STRIKE

Zagraj w najlepszą grę akcji online. Zanurz się w niewiarygodnie realistyczną wojnę terrorystyczną w tej niezwykle popularnej opartej na grze zespołowej grze. Połącz się z kolegami z drużyny żeby ukończyć strategiczne misje. W grze counter-strike możesz wybierać walkę po stronie terrorystów (terrorists) oraz oddziałów specjalnych (counter-terrorists). Antyterroryści nie mogą dopuścić do wysadzenia ładunków chemicznych lub muszą na czas odbić zakładników. Nieraz także będą musieli eskortować VIPa do wyznaczonego punktu. Counter-Strike dostarcza wiele emocji, rozbudowany ekwipunek, niesamowity realizm i świetna grywalność, to tylko niektóre zalety, które potrafią przykuć gracza nawet na kilkanaście godzin grania.

Ostatnio edytowany przez kubaptt (2009-02-12 10:58:31)

Offline

 

#2 2009-02-12 10:27:23

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Counter-Strike (często nazywany skrótowo CS) - taktyczny first-person shooter, który został stworzony przez Minha "Gooseman" Le'a i Jessa "Cliffe" Cliffe'a 19 czerwca 1999 r. jako modyfikacja (mod) do gry Half-Life. Początkowo Counter-Strike wymagał do działania Half-Life'a, jednak wraz z upływem czasu stworzono kolejne jego wersje, które przekształciły się w samodzielne produkcje, jedynie korzystające z silnika oryginalnej gry.

Rozgrywka w Counter-Strike'u opiera się na walce terrorystów z antyterrorystami, w której jedna ze stron musi bronić bombsite'u (miejsce gdzie podkłada się bombę) lub uwolnić zakładników, a druga podłożyć bombę albo pilnować zakładników. Gra została stworzona z myślą o grze w sieci, a dopiero z czasem, gdy jej popularność wzrosła, zostały opublikowane dodatki imitujące graczy (tzw. boty) umożliwiające grę w CS-a bez udziału żywych przeciwników.

Wraz z rozwojem gry zaczęły pojawiać się modyfikacje, tworzone przez samych graczy. Wprowadzają one mniejsze lub większe zmiany w rozgrywce i pozwalają na ciągły rozwój samej gry. Gra dostała także wsparcie od jej wydawcy (Valve Software), dzięki czemu jest ciągle uaktualniania i została włączona do projektu Steam.

Counter-Strike dość szybko zyskał ogromną popularność i stał się platformą turniejową na imprezach e-sportowych, na których znajduje się do dziś.

Ostatnio edytowany przez kubaptt (2009-02-12 10:58:59)

Offline

 

#3 2009-02-12 10:57:06

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

JEŻELI SPODOBAŁO SIE WAM TO CO NAPISAŁEM I MORZE PRZEKONAŁEM WAS DO GRANIA W COUNTER STRIKE TO MUSICIE WEJŚC NA STRONE http://www.wiaderko.com/cs-1.6/serwery-cs-1.6-non-steam/ I TAM ZOBACZYĆ NAJLEPSZE IP SERWERÓW COUNTER STRIKE I NIE TYLKO.

Ostatnio edytowany przez kubaptt (2009-02-12 11:05:05)

Offline

 

#4 2009-02-12 11:09:28

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Przeczytaj
Counter Strike to gra Klient Multiplayer

Klient gry multiplayer jest klientem serwera gry. Najczęściej jest to sama gra, która umożliwia podłączenie do serwera. Klientami można również nazwać różne programy korzystające z interface serwera, np. programy do zdalnego zarządzania serwerem.


legenda. Jest to pierwsza gra multiplayer Multi Player

Angielskie określenie oznaczające tryb rozgrywki dla wielu graczy (multi - wiele). Zazwyczaj oznacza rozgrywkę na serwerze gry poprzez sieć komputerową.


  która przyciągnęła, aż tak ogromne rzesze graczy. Do dziś, pomimo silnej konkurencji jest to najpopularniejszy shooter online.

Treść gry opiera się na zmaganiach dwóch drużyn - terrorystów oraz antyterrorystów. Obie drużyny walczą przeciwko sobie, jednak ich celem nie jest o tyle eliminacja przeciwnika co wypełnienie określonego zadania(np. wysadzenie budynku, odbicie zakładników). Za zwycięstwo drużyna otrzymuje pieniądze, za które kupić może dla siebie coraz to lepsze uzbrojenie. W grze liczy się więc nie tylko zręczność, ale i strategia i ekonomia.

Pod względem technicznym, gra nie jest niestety ideałem. Liczący już swoje lata Counter Strike na pewno nie zadowoli fanów oszałamiających efektów graficznych. Gra została oparta na zmodyfikowanym silniku Quake II co jest jednoczęśnie jej zaletą(działa na słabszych komputerach), jak i wadą(Couter Strike odziedziczył wiele niedoróbek Quake II). Efekty dźwiękowe są na przyzwoitym poziomie.


System operacyjny: Windows
Wymagania sprzętowe(minimalne):
Procesor: 400MHz

Pamięć ram: 64MB

Karta grafiki 3d: 16MB

Miejsce na dysku: około 500MB

Wymagania sprzętowe(zalecane):
Procesor: 800MHz

Pamięć ram: 128MB

Karta grafiki: 32MB

Offline

 

#5 2009-02-12 11:15:04

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Gram w CS'a dość długo więc postanowiłem napisać własny poradnik. Postaram się z wami podzielić kilkoma poradami, taktykami i ciekawostkami mogącymi pomóc nam w skutecznej grze. Broń.
CT (counter-terrorist) najczęściej wybierają M4. Jest to bardzo dobry i celny karabin. Można założyć tłumnik, który co prawda obniża trochę jego celność ale strzelamy cicho. Tłumnik najlepiej zakładać gdy kampimy (zwłaszcza w ciemnych miejscach) lub gdy od wroga dzieli nas duża odległość i zamierzamy go zaskoczyć (zanim się kapnie skąd zostaje ostrzeliwany powinniśmy zdążyć go sprzątnąć). Warto dodać, iż broń ta nadaje się do strzelania w biegu ale bez tłumnika, ponieważ z tą opcją miałaby ona zbyt duży rozrzut i trudno było by trafić przeciwnika. Jeśli już zamierzamy strzelać biegnąć, strzelajmy max po 2 strzały, a najlepiej pojedyńczo, chyba ze przeciwnik jest blisko (wtedy mozemy sypać w niego ołwiem).

Terroryści = (zazwyczaj) AK (czyli kałach) = kłopoty (gdy gracz jest dobry). Kałachy mają 3 świetne zalety: są tanie, celne i posiadają dużą moc rażenia (strzały zabierają dużo HP i niestety więcej niż M4). Mają też wady: odnośnie celności; są celne ale tylko pierwsze max 3 strzały. Kałachy mają cholernie wielki rozrzut. Na dalsze odległości nie warto strzelać ciągło poniważ prócz pierwszych 2-3 kul reszta pójdzie nad głową wroga. Kałachy, jak wspominałem, mają dużą moc, dlatego są zabójcze na bliskie odległości. Najczęściej gdy spotka się M4 i AK (blisko), to AK wygrywa pojedynek ponieważ na zabicie wroga wystarczą my 3 strzały w kamizelke (2 bez). M4 potrzebuje więcej.

Teraz napisze o poradach dotyczących zwykłego grania.

Po pierwsze warto znać mapy, żeby się orientować, gdzię się jest, gdzie można iść, i co najważniejsze, gdzie moze czaić lub wyskoczyć nam zza rogu wróg.

Wyskakiwanie.
Czasami jestesmy pewni ze za rogiem jest jakiś wróg. Nasz przeciwnik kampi i nie zamierza wyjsc nam na przeciw. Co robimy? Bierzmy spluwke i wyskakujemy z za rogu o razu kucając przy lodowaniu. Lecąc staramy się namierzyc przeciwnika i juz do niego strzlać. Pytanie: po co to wszystko? Niektórzy kampujący ustwiają swój celownik zaraz koło krawędzi rogu czekając aż się z niego tylko wychylimy. Nie bede tu wielce o tym pisał ponieważ jest ten trik ogólnie znany. Wielu nie daje się na niego nabrać ale czasami potrafi pomóc. Mi pomógł.

Punkty wejścia/wyjścia.
Takimi punkami są okna, drzwi, bramy. Chciałbym tu powiedzieć nieco o drzwiach. Wiele z nich skrzypi dając info wrogowi o naszym aktualnym położeniu. Gdy przeciwnik obstawia takie drzwi najczęsciej zanim nas zobaczy juz zaczyna strzelac i mu sie udaje nas zabić. Jak temu przeciwdziałać? Dobrze jest podejść cichaczem do drzwi, szturchnąć je i natychmiast się oddalic do tyłu lub na bok za ściane. Jeśli drzwi zostaną obsypane ołowiem wiemy ze jest za nimi wróg.
Podobnie moze byc z oknami: niektóre mają szyby/ kraty. Nie mam tu jakis wielkich uwag ale trzeba równiez uwazac na obstawiających je napastników. Uniakjcie takich które pokazują nam jakis duzy obszar mapy, poniwaz nas w oknie łatwo zauwazyc.

Zmiana magazynku.
Strasznie wielu graczy popełnia następujący błąd: zauważają przeciwnika, wystrzeliwują od 3 do 6 kul zabijając go poczym automatycznie naciskąją "r" aby zmienic magazynek. W tym po momencie pojawia sie drugi koles i bezczelnie nas zastrzela (nie mamy szans). Zabijąjąc wroga pamiętaj ze za nim moze byc jeszcze jeden, trzech, czterech a nawet cały oddział, dlatego usuwając przeciwnika zawsze odczekaj chwile w ciszy poniewaz takich momentach bardzo często wyskakuje pojawia sie kolejny. Jeśli nie jestes pewien wycofaj sie w bezpieczne miejsce i wykonaj przeładowanie.

Strzelanie.
Najważniejsze są zazwyczaj te pierwsze strzały, efekt zaskoczenia i refleks. Na dalekie odległości strzelaj malutkimi seriami (2 strzały - pauza - 2 strzały - pauza) a najlepiej szybko ale pojedyńczo ("klik" "klik" "klik" klik"). Warto strzelać biegnąc jesli chcemy byc mniej narazeni na obrażenia (mamy wtedy jednak mniejszą celność). Wykorzystuj granice strzału do samego zera. Jesli przeciwnik bedąc przez nas ostrzeliwany zamierza się wycofac za róg strzelajmy równiez lekko w ściany (krawędzie) poniewaz kule moga je przebic i zabij przeciwnika. Czasami w ten sposób mozemy zabic wroga nawet go nie widząc (jesli wiemy ze tam jest). Dotyczy to nie tylko krawędzi ścian ale i także drzwi, jakiś cienkich warstw. Strzały przez ściany i inne przeszkody zadają mniej obrażeń, niż te, ktore dotrą do celu wprost. Dobrą poradą odnośnie strzelania jest także to, iż nalezy strzelać a zarazem kryć się: jestes za skrzynką, wychylasz się, zauważasz wroga oddajesz 2-3 strzały, chowasz się (teraz wiesz gdzie jest twój cel: za inna skrzynka, ścianą, oknem itp.), znowu się wychylasz, kilka strzałów i chowasz. Co ci daję daje strzelanie? Jej plus polega na tym ze wiedzac gdzie jest cel ustawiasz odpowiednio celowniki potem zaley juz tylko od twojego refleksu to czy go zabijesz.

Poruszanie i skradanie.
Kiedy biec, a kiedy iść powoli czy kucając? Nigdy nie skradaj sie przy jakiejs wiekszej rozpierduchy bo nie ma to sensu. Skradaj się gdy podejrzewasz gdzie jest przeciwnik czy kiedy podchodzisz do bomby by ją rozbroić/podłożyć. Skradanie się jest elementem wyczucia, trzeba to po prostu wiedziec. Warto zaznaczyc iż mozna wchodząc po drabinie nie hałasując (trzeba wcisnąć "Ctrl").

Ciekawostka.
Dowiedziałem się o tym niedawno.
Na mapie de_train gdy usłyszysz:
a) szczekającego psa: oznacza to, iz ktoś schował sie pod wgonem,
b) lecący samolot: ktoś znajduje się na wagonie.

Mam nadzieje że w czymś niektórym moge tu pomóc (chociaż tym początkującym).

Offline

 

#6 2009-02-12 11:22:05

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Chciałbym wam napisać troszkę o czitach . Czasami można się załamać patrząc na wypowiedzi niektórych graczy (wypowiedzi hahahah dobre , raczej oskarżenia) . Cheat , czit , hax - to samo znaczy . Tutaj napiszę jakie są rodzaje czitów i jak je wykrywać :

MultiHack - Jest to program , w którym są zawarte różne wspomagacze . NIGDY NIE UŻYWAJCIE ŻADNYCH CHEATÓW !! NIE BĄDŹCIE MIĘKKIMI FAJKAMI NEO!!

WallHack - (W skrócie WH) Ten cheat służy do widzenia przez ściany . Przeciwnik z włączonym WH widzi , czy jesteś za tą ścianą , czy za inną . Jak wykryć ? Gracz patrzy na ścianę , za którą jest jego przeciwnik . Często strzela przez nią , albo wlatuje tam jak głópi. Oczywiście nie każdy kto strzela przez ściany ma czity , poprostu może miał farta lub skilla ;p.Czasami dobre słuchawki są jak WH(wiem to)

ESP - Działa podobnie do WallHacka , tylko że daje więcej informacji (Broń , odległość itp.) Wykrywamy tym samym sposobem , co WH . Ale jest też niedokładność tego hacka : czasami on się zacina.

AimBot - Żałosny cheat . Automatycznie nacelowywuje na hitboxy(głowa najczęściej).Cziter strzela , a jego cel dostaje w głowe lub w innie miejsce . Celownik często przeskakuje na przeciwnika , przez co łatwo go wykryć , ale hacki stają się coraz dokładniejsze i czasem mogą być problemy z wykryciem.

NoSpread
- Często używany wraz z AimBotem . Podczas jednego strzału nabój leci DOKŁADNIE w miejsce , gdzie jest wycelowany celownik . Trudny do wykrycia przy zwykłej broni , jednak przy awp - TAK . Cziter biegnący z AWP strzelający na odległość bez celownika lub podczas biegu trafia w przeciwnika jest łatwy do wykrycia .

NoRecoil - Nie ma zjawiska Recoilu (chyba każdy o tym słyszał).Celownik nie szaleje , tylko jest w jednym miejscu , dzięki czemu łatwo go wykryć .

MiniMapHack - Podobne działanie do WH i ESP , tyle że widzimy wszystko na minimapie w lewym górnym rogu ekranu.Wykrywany tak samo jak WH czy ESP.

SpeedHack/KniveSpeed - Dzięki temu wspomagaczowi cziter szybko biega , strzela , przeładowywuje , przez co jest łatwy do wykrycia.Ten drugi działa tylko z nożem . Gdy atakuje z noża , to bardzo szybko się porusza , przez co w ułamek sekundy giniemy . Przykro.pl

NoFlash/NoSmoke(Removals) - Hax ten usuwa zjawisko oślepienia przez Flasha oraz usuwa Smoke z granacika . Łatwe do wykrycia , ponieważ cziter dostaje kilka flashy i jakby nigdy nic rozwala wszystkich po koleji .

FullBright - Usuwa cienie . Czasem ciężki do wykrycia . Jak wykryć ? : Gdy gracz siedzi w bardzo ciemnym miejscu , cziter bez noktowizora i tak go widzi .

Lambert - Cziter widzi terro na czerwono , a ct na niebiesko , żeby mógł ich odróżnić (hahahahha dobre nie? )

SpinHack - Podziękowania dla Borowika o przypomnieniuUżytkownik tego cheata jest bardzo głupi , ponieważ on nie widzi że się kręci , ale inni gracze widzą.Używany razem z multihackiem.Niewiem czemu to ma slużyć

Aha i jeszcze cos : Czasem wchodzą na server cziterzy z czitem BadBoy . Kompletne żale . Łatwo go wykryć , bo co chwila spamuje z nazwą czita.

"Dobra wykryłem czita , ale co zrobić ?" Często ludzie zadają sobie te pytanie . Otóż jest kilka rzeczy , ktore można zrobić :

- Kręcimy demko z cziterem . Zapisujemy datę , godzinę , podejrzenia . Staramy skontaktować się z Head-Adminem lub zwykłym . Wysyłamy mu demko i informacje . Można poprostu dać to na forum (o ile server posiada)

- Jeżeli mamy gg adminów , to piszemy do nich , aby weszli na server , ponieważ jakis noobek biega z czitem . Admini tego nie lubią , ale czasem się sprawdza(o ile cziter nie zwiał).

- Poprostu zwyć z niego . Strzelić pare tekstów i go zignorować .

Pamiętajcie , aby bez dowodów nie oskarżać graczy o czity . Ale jak już będziecie w 100% pewni - pojechac go porządnie. ZERO SZACUNKU DLA CZITERÓW !! KAŻDY CZITER TO MIĘKKI KAPEĆ BABCI !! No to chyba tyle . Już palce mnie bolą . Pozdro kubaptt

Offline

 

#7 2009-02-12 11:24:34

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

1. Nie będziesz zabijał gości z teamu swego
2. Nie będziesz kampował w miejscach nie przeznaczonych do tego
3. Nie będziesz rzucał w kolegów granatami
4. Nie będziesz wyzywał admina ani innych grających z Tobą
5. Nie będziesz strzelał do bezbronnych kurczaków na cs_italy 
6. Nie będziesz porządał AWP na mapkach do tego nie przeznaczonych
7. Nie będziesz walił "full auto" z dalekiej odległości
8. Nie będziesz zabijał zakładników 
9. Nie będziesz patrzył rdzawym okiem na tykającą bombę będąc CT, tylko szybciutko za swój zespół ją rozbroisz
10. Gdy jesteś CT uwolnisz szlochających niewinnie zakładników i bezpiecznie doprowadzisz ich do celu.

Offline

 

#8 2009-02-12 11:27:07

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Napisałem tu dla tych którzy zaczynają swoją zabawę z CS'em kilka przydatnych komend. Zeby je wpisac wystarczy otworzyć console ("~" przycisk pod ESC ) albo podmienić je w swoim configu. cl_crosshair_size "small" (zmniejsza celownik)
cl_crosshair_translucent "0" (celownik sie nie powiększa w trakcie biegania)
cl_dynamiccrosshair "0"(albo tu sie nie powiększa w trakcie biegania?)
crosshair "1" kub "0" (włącza lub wyłącza celownik np.: w AWP ta czerwona kropka.Fajny bajer ja mam na 0 ustawione)
_cl_autowepswitch "1" lub "0" (włącza lub wyłącza automatyczną zmianę broni na lepszą po jej podniesieniu)

I ustawcie sobie jakość kolorów na 32 bity bo na 16 bit widać przez sg i niektórzy ludzie beczą jak się ich przez smoka zabija.

Offline

 

#9 2009-02-12 11:38:27

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Często zdaża sie, że twoj team bezmyślnie raszując ginie po 5 sekundach a ty zostajesz sam na respie... I wtedy dopiero zaczyna sie zabawaprzedstawie przykład de_dust, tt. Za żadne skarby świata nie popełniaj błędu druzyny i nie biegnij wprost pod lufy wroga. Poczekaj sobie na niego. Zazwyczaj kiedy ct widzi, że został tylko jeden tt, zapomina o taktyce i rozprasza sie szukając fraga. Im dłuzej szukaja tym mniej zaczynają dbac o własną skóre.
I wtedy wkraczasz do akcji. Dobre słuchawki niezbędne. Zapomnij o bieganiu. Cały czas przemykaj sie skulony od kryjówki do kryjówki, nie wybiegaj do wroga jak tylko go usłyszysz, czekaj aż podejzie bliżej i zaatakuj z nienacka. Nieatakuj duzych grup, omijaj ioch z daleka. Cały czas nasłuchując. Przykład de_dust. Chowam sie przy wyjściu z tunelu, za beczkami (jak wychodzisz z tunelu to masz je po prawej), a konkretnie to stajesz na tej mniejeszej. Czekasz.
Samotny ct na swoją zgube wkracza na twój teren:). Daj mu wyjść, niech sie rozejrzy, jeśli ruszy w kierunku przejścia pod mostem, wychyl sie i szybki strzał w plecy powinien roziązać jego kwestie. jeśli ruszy w twoim kierunku, wyczekaj na moment, gdy będzie mijal beczki, wtedy wyskocz na duza beczke, a niej na ziemie. jeśli zrobisz to z wyczuciem, znajdziesz sie za jego plecami, a on cie nawet nie zauważy. tak samo rób jak idzie 2, nagłe pojawienie sie miedzy nimi tt powinno wprawic w panike nawet dobrego gracza:) Dobrze pozostałym przy zyciu dokopać stosując zagranie oddziałujące na psychike: ''neeext please'', lub ''jeszcze 4''. No co? mają przewage liczebną, teraz wszystkie chwyty dozwolone...A jak tak odliczasz '"jeszcze 4', ''jeszcze 3'', itd, to gwarantuje że ostatniemu moga puścić nerwy
Po pierwszym osłabieniu siły wroga czas ruszyc dupe po pake.
bardziej ogarnięte ct zwykle zaczyna wtedy rozumiec z kim ma do czynienia i obstawia pake( nie robia tego mniej doświadczeni gracze, dlatego polowanie na lamy sprawia taką wielką frajde ). Cały czas skradając sie spróbuj sie do niej zbliżyć. Nigdy nie idż najbardziej oczywistą i najkrótszą drogą, bo to ona jest najmocniej obstawiona. Cały czas prowadź nasłuch, wychwytuj kroki przeciwnika i zapamiętuj gdzie idzie. Jeśli jestes blisko paki nie opłaca sie atakować takiego biegnącego ct, bo tylko ostrzeżesz pilnujących bomby. Gdy russzasz na bombe o takich banałach jak flesh chyba nei musze przypominać? Miej szczególy wzgląd na wszystkie miejsca wokół paki gdzie można sie schować. Pake bierz dopiero gdy będziesz pewien ze teren jest czysty (odgłos podnoszonej paki zwykle wywołuje ct z kryjówek, ale w koncu lepiej ich zaskoczyć gdy sie czają, czyz nie?) Bierz teraz podkładać pake na najblizszym bs (ja preferuje b, jest bliżej i zwykle w jego okolicy zbajduje sie upuszczona bomba). nie gnaj od razu jej podkładac, tylko najpierw przeszkaj bs w poszukiwaniu jakiegos cichociemnego. Bs czysty? To zabieraj sie za pake, najlepiej w widocznym miejscu ( a co ma sie ct wysilac z jej szukaniem? i tak ja znajda, a bomba na widoku sprawia, że rozbrajający ją też wystawiony jak do odstrzału:))
Po podlozeniu wiej jak najszybciej, bo zaraz pojawi sie tam tłum rządnych twej krwi ct. najlepiej ukryc sie w tunelu, za wejściem na główny plac. Z tamtąd słychać kroki nadciągającego ct i w razie konfrotacji atakujesz z najmniej oczekiwanej strony ( w końcu jaki tt ucieka od bomby zaraz po podłożeniu?) jeśli wszystko pójdzie dobrze wygrałes runde. A co do pozostalych map pare uniwersalnych rad:

-skradaj sie, najlepiej prszykucnięty, bieg to śmierć
-kup sobie lepsze słuchawki, na głośnikach nie radze grac.. a dobre słuchawki są lepsze od wh
-atakuj zawsze z nienacka
-omijaj otwarte przestrzenie
-nie siedz w jednym miejscu, cały czas sie przemieszczaj
-nie kamp w poblizu ubitych trópów wroga, po nich mogą cie znależc
-nie atakuj jeśli nie masz pewności że wygrasz, nie strzelaj bez pewności że trafisz, nie ma juz kumpli z teamu którzy osłaniali by ci tyłek
-nie panikuj, poczuj sie jak predator w otoczeniu ludzi
to ty jesteś łowcą, a oni zwierzyną
-tylko zimna krew może cie uratowac, nie atakuj bepotrzeby, do wygrania rundy wystarczy wykonac zadanie
-nie baw sie w bohatera, zostałeś sam, pamiętaj o tym
-jeśli masz dużo czasu, nie spiesz sie, bądz cierpliwy. Poczekaj aż przeciwnik zacznie sie niecierpliwić i rozbiegnie sie po mapie szukając cie
-jeśli dalej nie czaisz tego klimatu pograj sobie w hitmana lub thiefa, właśnie ich styl walki warto naśladować:) (hitmanowskie massive murder pomijam, zrób to na silent assasin:))

Offline

 

#10 2009-02-12 11:41:33

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Jeżeli zmieniła Ci się ręką na lewą i chcesz zmienić na prawą, to postępuj tak wg. pukntów. Zacznij od pierwszego - nie zadziała? To wykonaj drugi itd.

Postępowanie:

1. Otwórz konsole (za pomocą ~) i wpisz
Kod:
cl_righthand 1
zamknij konsole i sprawdź.

2. Wejdź w Options, kliknij na Video i ustaw Renderer na OpenGL (screenshot) oraz kliknij na Apply.

3. Jeżeli wyskoczy Ci okienko z napisem

" Video Mode Change Failure! The Specified video mode is not supported. The game will now run in software mode.

zainstaluj sterowniki do karty graficznej sterowniki bez trudu znajdziesz w google.pl

Offline

 

#11 2009-02-12 11:48:00

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Jeśli jesteś początkującym graczem online, czasami nie wiesz co oznaczają skróty wyrażane na serwerach? Ten artykuł jest specjalnie dla Ciebie, dzięki niemu nie będziesz musiał się głowić co inni piszą na say'u. Admin[/b][/i][/u] - koleś zarządzający serwerem

Ban - zablokowanie dostępu do serwera danego gracza

Kick - wykopanie gracza z serwera

Bug - błąd w grze

[i]Cheater[/i] - oszust grający na czitach (kodach, dopalaczach)

CB - Clan Base, liga gier

CL - lider klanu (ang. clan lider)

FPS - ilość wyświetlanych klatek na sekundę (ang. Frames per second)

Frag - punkt za zabicie przeciwnika

GG - dobra gra (ang. good game)

GJ - dobra robota (ang. good job )

GL - powodzenia (ang. good luck)

HF - baw się dobrze (ang. have fun)

HS - strzał w głowę (ang. HEAD SHOT)

Kamper - osoba siedząca ciągle w jednym miejscu i czekająca aż inni przyjdą do niego

LOL - Slowo zastepujace smiech lub komentarz do jakiejś zabawnej sytuacji (ang. Laugh Out Loud / Lots Of Laughs)

Lag - opóźnienie na serwerze, często uniemożliwiające grę

Lama - gracz o bardzo małym skillu i niewielkiej inteligencji, który myśli ze jest dobry

n00b - początkujący gracz

NP - nie ma problemu (ang. no problem)

n/c - bez komentarza (ang. no comment)

OMG - o mój Boże (ang. oh my God)

PR0 - zawodowy gracz (ang. proffesional)

RESPAWN, RESP - miejsce odradzania się graczy

SPAWNKILLER - osoba czająca się przy respie przeciwników by zabić ich od razu jak się odrodzą

Spectator, SPECT - osoba przyglądająca się rozgrywce, nie biorąca w niej czynnego udziału

SRY - przepraszam (ang. sorry)

SKILL - poziom gry gracza

SPAR - towarzyski mecz między klanami (ang. sparing)

TAG - przedrostek przy nicku

THX - dzięki (ang. thanks)

TK - gość który zabija członków swojej drużyny (ang. team killer)

TS - program umożliwiający członkom klanu komunikowanie się ze sobą (ang. Team Speak)

TA - zadanie obrażeń człowiekowi swojej drużyny (ang. team attack)

ECO - runda w której gra się z podstawowa bronią czyli pistol i nóż

CW - mecz między klanami (ang. Clan war)

ESL - Liga Różnych gier online (ang. Electronic Sports League)

BS - miejsce w którym podkładamy bombę

Rasz - to przekroczenie wyznaczonego terytorium przez danego gracza, drużynę (np. CT zamiast pilnować BS idzie na respa TERRO) Rasz to również szybkie wbiegnięcie całą drużyną w dane miejsce

BOT - sztuczny gracz (komputer) udawający człowieka, na którym trenujemy. Botem nazywamy gracza, który nie ma w ogóle pojęcia o grze i rusza się jak bot.

ROX - Mowimy ze coś jest wypas

Offline

 

#12 2009-02-12 11:51:21

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Napewno nieraz smigajac po piaskach dusta ,czy brodzac wodami azteca trafiliscie na osobe ktora strasznie wam przeszkadzala w grze ale nie lolostwem a swoim zachowaniem.Tak chamstwo i glupota lacza sie w jedna postac siedzaca po drugiej stronie kabla i wyzlewajaca na ludzi swoja glupote.Tych jakowoz tez mozna podzielic na kilka grup.
Glomby
Ludzie chyba z zespolem dauna nic do nich nigdy nie dociera.Poznasz takiego po krzyczeniu na kazdego po kolei przez mikrofon chasla typu "przesun sie lolu , nie blokuj , spieprzaj z celownika (najczesciej uzywajacego sformulowania dziecko zamknij sie)".Sa to niegrozni aczkolwiek upierdliwi gracze z symptomem pro (jestem najlepszy tylko dzis lamie bo mi wchodza w celownik).

Dzieci neostrady
Ojeju to dopiero przypadki , najgorzej jesli maja kolege ktory tez gra w cs-a i co gorsza ma mikrofon.Jeden na serwerze to juz zgroza.Poznacie ich po barwie glosu niczym myszka miki , wieku do 12 lat i zachowaniu typu spiewanie , wydawanie z siebie miauczacych odglosow i udawanie osiedlowego herszta.Gdy takiemu sie narazisz pomoze tylko mute albo powrot mamy z zakupow bo przeciez gdy mama sie dowie ze synus takich slow uzywa , to bedzie szlaban na granie na komputerze ,a tego nasz bohater nie zniesie.

Team killerzy
Nie musze chyba tlumaczyc,zabijaja swoich z nudy , z glupoty , z powodu ze przypadkiem go postrzeliles albo nawet dlatego ze szybciej zebrales ta m4 ktora na ziemi lezala.Z takim nawet nie ma co gadac , najlepiej zmienic team lub zvotowac.

Znajomi admina
Nie zawsze ale niejednokrotnie uciazliwa grupa osob.Postrzelisz takiego ze dwa razy, a on ma akurat okres i lecisz z serwera za tk.Powiesz mu cos lecisz za obrazanie graczy , sam niejednokrotnie nawet zacznie kogos obrazac a potem "Zdzisiu wez go zbanuj bo do mnie brzydko mowi" i co zdzisiu robi , pomaga koledze.

Offline

 

#13 2009-02-12 11:55:07

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

W Counter Strike'u rozróżniamy kilkanaście typów map. W tym arcie postanowiłem je opisać  aim_
Są to małe mapki, na których bronie leżą na ziemi.

as_
Mapy typu as (assassination - zamach) polegają na ucieczce jednego VIPa w którego wciela się gracz z drużyny CT. Owy VIP
posiada USP, 200 kamizelki oraz 100 HP (i nie może nic kupić). Celem drużyny CT jest pilnowanie ten osoby, a T zabicie go (co chyba logicznie ^^,). Jest za to jedno ale - CT ma wszystkie bronie, a terroryści nei mają dostępu do wszystkich broni, zaledwie do kilku.

awp_
Mapy na otwartej, rozległej przestrzeni polegające na ćwiczeniu swoich umiejętności snajperskich za pomocą karabinu zwanego AWP lub AWM (Arctic Warfare Magnum).

cs_
Są to mapy typu Hostage Rescue. Drużyna CT jako zadanie ma uratować zakładników - dojść do nich, a później bezpiecznie doprowadzić ich do Rescue Pointu (zazwyczaj respawn CT). Terroryści mają na celu nie doprowadzić do odbicia zakładników.

de_
Są to mapy w trybie Bomb/Defuse (de_ pochodzi od słowa demolition). Zadaniem terrorystów jest podłożenie bomby na bomb site (zawsze na mapie są 2, oznaczone jako A orazoraz pilnowanie aby drużyna anty-terrorystów jej nie rozbroiła. Zatem zadaniem CT jest nie dopuścić do podłożenia bomby lub rozbrojenie jej (w tym wypadku Defuser Kit jest bardzo przydatny).

fy_
Mapy fy (Fight Yard) są bardzo podobne do mapek tylu aim_. Jedyną różnicą jest ilość przeszkód, których na mapach fy_ jest więcej (często mapki fy_ są w budynkach, np. fy_pool_day).

he_
Na tych mapach jedyną bronią są granaty wybuchowe (High Explosive, w grze nazwane he_granades).

ka_
Mapy, na których albo walczy się na noże albo się skacze (np. ćwiczy się longjumpy).

surf_
Na mapach tego typu nie strzela się, tylko surfuje po specjalnych pochyłych ścianach

Na mapach he_, ka_ oraz surf_ kupowanie broni jest uniemożliwione, a na mapach aim_, awp_ oraz fy_ [/s]albo uniemożliwione, albo utrudnione.

Offline

 

#14 2009-02-12 11:57:46

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Siema.
1. Chciałbym podjąć temat kultury i zachowania w CS-ie. Chce o nim napisać, ponieważ wiele razy spotykam graczy, którzy są mili i z przyjemnością się z nimi gra. Nie, wiem że czasami nerwy puszczaja i mi też czasami puszczają nerwy i przeklne kur**. Ale czasami po prostu denerwuje mnie koleś, który przez ciągłe fragowanie przeklina na innych i ich wyzywa od noobów itp.
2. Jeszcze w zeszłej odsłonie nie publikowałem tu swoich artykułów. Bardzo często można było zobaczyć pod artykułami inncy użytkowników komentarze typu: "Z jakiej strony to skopiowałeś?" itd. Dobra, można krytykować innych, od tego w końcu są. Ale nie zakładajcie, że każdy artykuł, który się dobrze czyta i jest po prostu spox musi być skądś zerżnięty  Spróbujcie sami napisać jakiś artykuł z zobaczycie czy tak łatwo.
3. Wiem, że w CS-a zaczyna grać wielu ludzi(sam gram dopiero 4 miechy). Czasami jednak na serwie spotyka się graczy, którzy innych wyzywają od cheaterów, którzy w rzeczywistości są bardzo dobrymi graczami  Denerwuje mnie to, często nawet admin daje się nabrac na takie podpuchy...
PS: Wierzę, że pod moim artykułem nie pojawią sie komentarze: "Ale plagiat" 
Pisałem to, co uważam za potrzebne do napisania tutaj i pisałem z własnego doświadczenia i przeżyć związanych z  CS-em

Pozdro KUBAPTT

Offline

 

#15 2009-02-12 12:00:16

kubaptt

http://www.iv.pl/images/emydlkh2do8fd7gnsm8n.png

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 43
Punktów :   

Re: COUNTER STRIKE

Tryby rozgrywek

Hostage Rescue (odbicie zakładników)
Ten tryb rozgrywany jest na mapach cs_xxxxx. Zadaniem antyterrorystów (CT) jest odbicie zakładników przetrzymywanych w bazie terrorystów (T) i doprowadzenie ich do punktu ratunkowego. Terroryści natomiast musza im w tym przeszkodzić. Rozgrywka kończy się w momencie, gdy CT uwalnia wszystkich zakładników, któraś z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas przeznaczony na rozgrywkę.

Bomb / Defuse (podłożenie / rozbrojenie bomby)
Akcja rozgrywki toczy sie na mapach de_xxxxx, a glowna role odgrywają terroryści. Maja oni za zadanie przedrzeć się do wyznaczonego miejsca, w którym musza podłożyć bombę. Oczywiście CT będą im w tym przeszkadzać. Rozgrywka kończy się w momencie wybuchu bomby, rozbrojeniu jej, przez CT, stracie wszystkich graczy przez jedna z drużyn lub skończeniu się czasu.

Assassination (zamach)
Arena działań są mapy as_xxxxx. Jeden z graczy CT staje się, VIPem, którego reszta drużyny musi eskortować do specjalnego punktu ewakuacyjnego. Zadaniem T jest zabicie VIP'a a jest ono utrudnione, ponieważ mogą oni kupić jedynie niektóre rodzaje broni. Rozgrywka kończy się, gdy VIP bezpiecznie dotrze do punktu ewakuacyjnego, T zabija VIP-a, drużyna straci wszystkich graczy lub czas rozgrywki zostanie przekroczony.

Escape (ucieczka)
Ten tryb został oficjalnie wycofany w CS beta 7.0, Jednak możliwość gry pozostała. Miejscem tego rodzaju rozgrywki są mapy es_xxxxx. Zadaniem terrorystów jest ucieczka z terenu działań do wyznaczonego punktu. Nie jest to łatwe, gdyż T nie mogą kupować broni - jedyną możliwością jej zdobycia jest odnalezienie miejsca, w którym broń jest składowana. CT musza oczywiście powstrzymać T przed ucieczka. Rozgrywka kończy się, gdy polowa graczy T ucieknie, CT powstrzymają (zabija) większość terrorystów, jedna z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas. Po 8 rozgrywkach w tym trybie, role się odwracają.


Zdarzenie Zapłata Kary i nagrody
Zabicie kolegi z drużyny -3300$ dla zabijającego
Rozbrojenie bomby przez CT 2750$ dla każdego z CT
Wysadzenie celu przez T 2750$ dla każdego z T
Wybicie przeciwnej drużyny 2500$ dla zwycięskiej drużyny
Uwolnienie zakładników przez CT 2000$ dla każdego z CT + premie za zakładników
Przegrana drużyny 1400$ dla przegranej drużyny
Przegrana drużyny więcej niż 2x pod rząd 1400$+500$ (za rundę >2) za każdą rundę powyżej dwóch (max 2900$) dla każdego z drużyny
Zabicie zakładnika -1500$ dla zabójcy
Zabicie przeciwnika 300$ dla zabójcy
Uratowanie zakładnika 250$ za każdego zakładnika dla każdego z CT
Premia za przeżycie zakładnika 150$ za każdego zakładnika dla każdego z CT

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.perlawroclaw.pun.pl www.narutohokage.pun.pl www.laura-samojlowicz.pun.pl www.terania.pun.pl www.wweonlinegame.pun.pl